shape

تنقیه

تنقیه چیست
تنقیه یک روش پزشکی است که با وارد کردن مایع به رکتوم و روده بزرگ از طریق مقعد صورت میگیرد.این مایع معمولاً محلولی از آب ولرم و گاهی اوقات مواد و داروها است. هدف تنقیه کمک به پاکسازی روده بزرگ یا تجویز داروها یا درمان های دیگر است.

تنقیه اغلب برای رفع یبوست مقاوم با نرم کردن مدفوع و تحریک حرکات روده استفاده می شود. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تخلیه روده‌ها قبل از برخی اقدامات پزشکی یا جراحی، درمان انواع خاصی از مسمومیت‌ها و رساندن داروها به طور مستقیم به روده بزرگ استفاده کرد.
 

کاربرد پوآر تنقیه

از پوآر تنقیه نیز میتوان قبل از انجام اعمال جراحی، غربالگری سرطان، کولونوسکوپی، تجویز داروها، سیگموئیدوسکوپی و انجام برخی معاینات پزشکی اشاره کرد.
 به دلیل اینکه یبوست‌های طولانی منجر به فشار به انتهای روده بزرگ و بروز بیماری‌های مقعدی مثل شقاق و هموروئید می‌شود لازم است در صورت بروز آن اقدام به انجام انما نمود.
سالمندان ناتوان و یا بیمارانی که مجبورند مدت‌های طولانی در بستر باشند و یا استراحت مطلق هستند به دلیل عدم تحرک دچار یبوست‌های طولانی و آزاردهنده می‌شوند. انجام انما یا تنقیه برای این افراد بسیار ضروری است.
در راستای کمک به بیماران، پوار تنقیه برای اولین بار در کشور توسط شرکت فناور طب اسپادانا تولید گردیده است و تنها محصولی است که دارایی تاییدیه از اداره تجهیزات کل کشور می باشد.




این محصول از 2 قسمت پوآر با ظرفیت 180 میلی لیتر و یک نازال 8 سانتیمتری تشکل شده است.
نازال بسیار صیغلی این محصول باعت شده که به راحت به درون بدن رفته و محتویات درون پوآر را به داخل مقعد وارد گردد.


ویژگی های پوآر تنقیه فناورطب اسپادانا

1-پوآر مدیکال گرید.
2-نازال صاف و صیقلی جهت جلوگیری از آسیب به بافت مقعد
3- شستوشوی آسان
4- دارای تاییدیه از اداره تجهیزات پزشکی
5- دارای برچسب اصالت کالا

 

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟