shape

خلال دندان

دهان انسان یک دنیای بزرگ و بهتر بگوییم یک اکوسیستم پر رونق است. با هر بار خوردن، آشامیدن و بلعیدن هزاران هزار باکتری، میکروارگانیسم و موجوادت ریز دیگر وارد دهان شما می شوند.
 



همه ما از دوران کودکی با اصول بهداشت دهان و دندان و اهمیت آن آشنا هستیم و از همان ابتدا همیشه مسواک زدن اجباری بوده و همیشه سخت؛ اما هر چه که گذشت و متوجه مشکلات و دردهای ناشی از آسیب و عدم رعایت بهداشت دهان و دندان شدیم، پی بردیم که این اصول را کاش از همان ابتدا رعایت می‌کردیم. البته هنوز هم دیر نشده،
ما ممکن است در هر لحظه از شبانه روز امکان مسواک زدن را نداشته باشیم. ولی با داشتن یک بسته خلال دندان مناسب همراهمان میتوانیم تا حد خیلی زیادی باقی مانده مواد غذایی از که در بین دندان هایم هستند را پاک سازی کنیم.




شرکت فناورطب اسپادانا خلال دندانی را تولید کرده که به عنوان اولین خلال دندان دارای مجوز ازسازمان غذا و دارو کشور با نشان سیب سلامت شناخته میشود.
در هر  بسته بندی این محصول تعداد 150 عدد خلال قرار گرفته است.
خلال دندان فناورطب اسپادانا دارای دو سر می باشند که یک سر بسیار نازک برای فواصل دندانی بسیار کم و سر دیگر این خلال دارای شاخک های بُرسی مانند بوده که با دقت بیشتری فواصل بین دندان ها و لثه ها را پاک کرده و پلاک های دندان را از بین میبرد.



 این خلال دندان از جنس مواد پلاستیکی قابل انعطاف و کاملاً مقاوم می باشد که برای دسترسی به دندان های عقبی بسیار کاربردی است.
خلال دندان فناورطب اسپادانا از ظرافت و انعطاف بالایی برخوردار است و برای دندان هایی که ارتودنسی، ایمپلنت و یا بریج شده اند و امکان استفاده از نخ دندان برای پاک سازی وجود ندارد بسیار مناسب است و به راحتی امکان تمیز کردن دندان ها را برای شما فراهم می کند.
پزشکان خلال دندان فناورطب اسپادانا را به عنوان خلال دندان، دندانپزشکی و تخصصی توصیه می کنند.



برخی ویژگی‌های خلال دندان فناورطب اسپادانا
 
  • مجوز از اداره غذا و دارو کشور با نشان سیب سلامت
  • 150 عدد در هر بسته بندی­
  • جنس پلاستیک بسیار مقاوم
  • دارای یک سر بُرس
  • یک سر نازک و منعطف برای فواصل میان دندان ها
  • بسیار کاربردی و تخصصی برای پاکسازی دندان های ارتودنسی شده
  • مناسب برای دندان های بریج و ایمپلنت شده
  • مناسب برای استفاده روزمره




 

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟